poniedziałek, 11 listopada 2013

Do końca świata - Elizabeth Chandler

Szósta i zarazem ostatnia część cyklu POCAŁUNEK ANIOŁA.

Wydaje się, że sam los jest przeciwny, by Tristan i Ivy mogli się cieszyć wspólną przyszłością. Tristan utknął w ciele ściganego przez policję mordercy, podczas gdy prawdziwy zbrodniarz wciąż jest na wolności. Na domiar złego demon Gregory rośnie w siłę. Zdobywa nowe umiejętności, które, rzecz jasna, wykorzysta przeciwko zakochanym. Ivy jest zrozpaczona, bo dla Tristana, upadłego anioła, śmierć oznacza potępienie. Od jej decyzji zależy, czy zdoła ocalić ukochanego i zapewnić im obojgu wieczność...







Gdy zaczynałam swoją przygodę z serią ,,Pocałunek anioła" bardzo mi się ona podobała. Z wielkim zapałam i niewielką cierpliwością czekałam na kolejne części. Jednak nie sądziłam, że będzie ich aż sześć. Było to trochę dla mnie niespodzianką. Cieszę się, że zakończyłam już tę serię. Będąc już przy czytaniu tej szóstej części miałam chwilami wrażenia jakby trochę to już wszystko za długo się toczy i za dużo wszystkie te wydarzenia są naciągane. Postarałam się jednak jakoś wyprzeć te myśli z głowy by choć trochę mieć przyjemność z czytania tej książki. 

To co zawsze podobało mi się w tej serii to, to że bardzo szybko można się wciągnąć w wir wydarzeń. Nie miałam z tym jakiegokolwiek oporu. Szybko przyszło, szybko poszło. Książka nie tylko pozwala na gładki star, lecz też na szybki koniec. Nie jest to za dużo książka, więc nic dziwnego. Jednakże zawsze warto o tym wspomnieć i zaliczyć sobie to do plusów tej książki. 

Zakończenie książki ,,Do końca świata" trochę mnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się, że tak autorka może tak zakończyć nam serię. Cieszę się, że mogłam przeczytać tę serię. Ogólnie wspominam ją bardzo dobrze i taka też zostanie w mojej głowie opinia. Ostatnia część jest dobra, lecz sądzę, że trochę słabsza od poprzednich. Jednak nie zmiana to faktu, że jest to przyjemna, lekka lektura do przeczytania na jeden wieczór. Polecam!

Ocena 5/6

15 komentarzy:

  1. Nie dla mnie, aż tyle tomów by nie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię gdy serie są na siłę przeciągane! Ale i tak jak będzie okazja to z tą chętnie się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mnie kusi ta seria, lecz nie mam niestety teraz zbytnio czasu, aby rozpoczynać nowy cykl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze bardzo trudno zakończyć serię, tylko nielicznym udaje się zrobić to godnie, na poziomie równym początkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam tylko I tom, chciałam przeczytać kolejne, ale jakoś wyleciało mi to z głowy, no i też jestem zdziwiona, że to aż 6 część, bo byłam przekonana (sama nie wiem czemu), że to trylogia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety zbyt wiele złego o tej serii czytałam, więc na chwilę obecną nie dam jej szansy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o serii wiele nie słyszałam, ale mimo pozytywnej recenzji, niestety mam już tyle cykli porozpoczynane, że na kolejny zwyczajnie brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo chciałabym przeczytać całą tę serię i nie mogę się już doczekać, kiedy to w końcu nastąpi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też wydawało się, że ostatnie trzy części są ciągnięte na siłę. Wszystko mogło skończyć się po trzeciej części. "Do końca świata" jeszcze przede mną i cieszę się, że będę już mogła skończyć całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko ciągnie mnie do tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostały mi dwie części do zakończenia serii :) Muszę się jakoś sprężyc z czytaniem i zabrać za te ostatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie przeczytam. Mimo, że zachęcasz, to jakoś nie mam ochoty na tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogłabyś napisać jak zakończyła się książka? Przeczytałam 5 części ale 6 nie ma w bibliotece, a ja nie chcę płacić i jej kupować więc chcę się dowiedzieć jakie jest jej zakończenie ze szczegółami ;) z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!