poniedziałek, 28 maja 2012

Nevermore. Kruk - Kelly Creagh

Kapitan szkolnej drużyny cheerleaderek, Isobel Lanley, jest przerażona, gdy nauczyciel każe jej pracować nad projektem z literatury w parze z Varenem Nethers. Jakby mało było tego, że dzień oddania pracy zbiega się w czasie z najważniejszym meczem szkolnej drużyny, Isobel musi spędzać swój czas w towarzystwie jednego z najbardziej antypatycznych i nielubianych facetów w szkole. Co więcej – sardoniczny, obojętny i zdecydowanie trudny w obsłudze Varen, nie kryje, że nie ma najmniejszej ochoty wziąć na siebie pracy Isobel.
Dopiero gdy Isobel, wiedziona niezdrową ciekawością, zagląda do notatnika Varena i odkrywa w nim dziwne zapiski i niepokojące szkice, postanawia, że jednak zmusi się do współpracy z dziwacznym gotem.
Ciekawość to, jak wiadomo, pierwszy stopień do piekła.



Isobel jest szkolną gwiazdą czirliderek. Obraca się wyłącznie w towarzystwie elity szkolnej. Jej chłopakiem jak przystało jest gwiazda footballu. Varen jest przeciwieństwem dziewczyny. Goth, ubiera się wyłącznie w ciemne kolory w przeciwieństwie do lubiącej róż Izzy, obwieszony łańcuchami i pierścieniami. W klasie chłopak trzyma się na uboczu. Gdyby nie nauczyciel angielskiego, który połączył tych dwojga do wspólnego projektu, nigdy by się do siebie nie odezwali, a ich losy by się w żaden sposób nie połączyły.  

Od początku czytania książki, jak i może nawet wcześniej, domyślamy się, że dwójkę naszych głównych bohaterów połączy miłość, i to nie są błędne domysły. Mimo tego, że przyszłość jednego wątku znamy od początku to nie powinniśmy się zrażać do książki, gdyż w tej książce jest wiele innych wydarzeń, które zaciekawią czytelnika. Drugie dno książki to mrok, niepewność, strach, wydarzenia fantastyczne, które wciągną każdego czytelnika, który sięgnie po tę książkę. Osobiście moje serce podbiły te bardziej mroczne sytuacje. 

Mimo, że ciemność zawładnęła nad większością książki to znajdziemy w niej także sytuacje komiczne, które na pewno rozbawia nie jednego. W tej lekturze znajdziemy sporo informacji jak i dzieł Edgarda Peogo, które mnie zainteresowały, więc mogę podziękować autorce za przedstawienie mi tak świetnych utworów. 

Książka ,,Nevermore" jest to pozycja, która spełniło moje marzenia dotyczące przedstawienia zetknięcia się świata ghota i czirliderki, więc polecam książkę dla wszystkich może i jakieś wasze marzenia się spełnią.

,,Uważaj, czego pragniesz... Możesz to otrzymać."

 Ocena 6/6
Za książkę bardzo dziękuję!!

15 komentarzy:

  1. Książka mi się również bardzo podobała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, jednak mam zamiar to zmienić.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka świetna :D Już nie mogę się doczekać kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka. Czekam na kontynuację:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam i w sumie miałam ją sobie darować, ale jak tak pozytywnie ją oceniasz to nie przejdę koło niej obojętnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książka, chcę już tom 2!

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka cudowna, nie mogę doczekać się kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego do października tak daleko:( Nie mogę się doczekać kolejnego tomu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę książkę *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego o niej słyszałam i czytałam i muszę ją poznać !

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bardzo spodobała mi się ta książka. :) Niecierpliwie czekam na kontynuację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie się wstrzymam. Może kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję ją nabyć od bardzo dawna. Na razie dzielnie odwiedzam antykwariaty - może w końcu ją znajdę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!