czwartek, 23 lutego 2012

Jedną nogą w grobie - Jeaniene Frost

Można uciec z grobu, ale nie można się ukryć…
 Półwampirzyca Cat Crawfield jest teraz agentką specjalną pracującą dla rządu, w celu pozbycia się ze świata złych nieumarłych. Nadal korzysta ze wszystkiego, czego nauczył ją Bones, jej seksowny i niebezpieczny były kochanek, ale kiedy staje się celem płatnych zabójców, jedyną osobą, która może jej pomóc, jest wampir, którego opuściła.
 Jego obecność budzi w niej wszelkiego rodzaju emocje, od podniecenia walką ramię w ramię po lekkomyślną, niepohamowaną namiętność. Ale wyznaczona za nią cena – martwą albo półżywą – oznacza, że jej przeżycie zależy od współdziałania z Bonesem. I nieważne, jak bardzo Cat się stara, by ich stosunki były wyłącznie służbowe, przekona się, że pożądanie trwa wiecznie… i że Bones nie pozwoli jej znowu odejść.



Od ucieczki Catherine od Bones'a minęło cztery lata. Przez lata ucieczki od ukochanego, jej życie się zmieniło. Jej prawdziwe nazwisko już nie funkcjonuje na Ziemi. Jedne co pozostałe takie same, to jej zawód, łowca wampirów. Teraz mając swój własny oddział, wprawdzie składający się z ludzi, ale tylko z tych najsilniejszych, tropi i likwiduje wampiry. Do pewnego dnia, kiedy zjawia się stary znajomy ze złymi wiadomościami. Życiu Cat grozi wielkie niebezpieczeństwo, ktoś wie kim ona naprawdę jest, ktoś inny wyznaczył sporą nagrodę pieniężną za jej głowę.

,,Jedną drogą w grobie" tak jak i poprzednia część zawiera sporo scen walk, ucieczek, pościgów. Znajdziemy tu wiele bardzo dobrych, spontanicznych scen akcji. Nasza bohaterka do całego ciała ma poprzyczepianą broń, która służy do walk z wampirami, którą bardzo zręcznie i szybko się posługuje, więc wszystkie wampiry strzeżcie się Rudej Kostuchy. 

W książce znajdziemy też wiele innych plusów. Jednym z nich jest na pewno to, że można się przy niej pośmiać. Cat nie jest słodką dziewczynka, co świadczy o tym już sam jej zawód. Jak każda ostra dziewczynka ma ostry język, co nieraz czytelnika może doprowadzić do napaści śmiechu.

Wątek miłosny miedzy Catherine, a Bones'em jest trochę zagmatwany, ale mogę zapewnić, że bardzo przyjemny w śledzeniu. Sytuacje do jakich dochodzi między dwójką tych bohaterów żaden czytelnik nie ominie. Ich spory, bójki, okłamywanie się, dochodzenie do prawdy, ucieczki, współpraca jest doskonale opisana. Emocje, które przelewają  się między nimi wpływają na pozytywną ocenę czytelnika o tej książce. 

Ocena 5,5/6
Za książkę bardzo dziękuję!!!

8 komentarzy:

  1. Jak dorwę poprzednią cześć i mi się spodoba, to i po tę książkę sięgnę:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę serię, właśnie czekam na część 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo przeczytam ;DD
    fajne . ;d
    obserwuję i zapraszam do mnie . xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i jestem bardzo zadowolona z lektury - takiej książki o wampirach było mi trzeba :) Teraz zabieram się do 3 tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, nie jestem szczególnie zachęcona do tej serii, ale może kiedyś.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę serię! Jest nietuzinkowa pomimo tego, że jest teraz tyle książek o wampirach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam i jestem zachwycona serią. Przygody Cat strasznie mi się podobają i mam zamiar je śledzić :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!